A A A
b_250_180_16777215_0_0_images_aktualnosci_2021_przyjazn-to-najpiekniejszy-prezent1.jpg

Protokół z posiedzenia jury Miejskiego Konkursu Literackiego – edycja 2022

„O doświadczeniu przyjaźni i samotności”

W poniedziałek 29 maja organizatorzy dokonali oceny prac literackich nadesłanych przez nauczycieli szkół sopockich: SP Nr 1, SP Nr 7, SP Nr 8, NSP Lokomotywa, II LO w Sopocie oraz III LO w Sopocie i Sopockiego Autonomicznego Liceum.

W kategorii poezji przyznano nagrody i wyróżnienia:

W grupie wiekowej 4 – 6 klasa nagrodzono:

wiersze Franka Nehringa /”Nie jestem sam”/ oraz Bianki Wołoszyk /”Czym jest przyjaźń”/ ze SP Nr 1

wyróżniono wiersz Aleksandra Zielińskiego /”Cały świat”/ ze SP Nr 7

W grupie wiekowej 7 – 8 klasa nagrodzono wiersz Jana Rzeźniczaka /”Bogaty w przyjaźń”/ z NSP Lokomotywa i utwór Aleksandry Niesiołowskiej /”Jest jak piękny kwiat…/ ze SP Nr 8, wyróżniono wiersz Julii Wiszniewskiej /”O doświadczeniu…/ i Daniela Chrzana /”Najważniejsze jest”/ ze SP Nr 7

W grupie najstarszej nagrodzono wiersz Karoliny Szulc /”Filiżanka herbaty”/ z Sopockiego Autonomicznego Liceum

W kategorii prozy przyznano następujące nagrody i wyróżnienia:

W grupie wiekowej 4 – 6 klasa:

Nagrodzono prace: Bogny Faleńczyk /”Tęsknota”/ ze SP Nr 8, Karoliny Sobczak /”Przyjaźń Klary z Kajko”/ ze SP Nr 7, Piotra Landy /”Pozyskanie nowych przyjaciół”/ ze SP Nr 7.

Wyróżniono prace Anny Wierczyńskiej /”Nadzieja”/ ze SP Nr 8  i Mikołaja Dawidowskiego /”O doświadczeniu przyjaźni”/ ze SP Nr 7

W grupie wiekowej 7 – 8 klasa:

Nagrodzono prace: Magdaleny Czapczyk /bez tytułu/ ze SP Nr 8 oraz Igi Rafalskiej z NSP Lokomotywa /”Bądźmy jak pingwiny”/

W najstarszej grupie wiekowej nagrodzono prace : Julii Tuzińskiej /”Przyjaciele”/, Ady Szalszy, Weroniki Mańkowskiej. /Wszystkie prace bez tytułu/ z II LO w Sopocie. Wyróżniono pracę Marii Kaszubowskiej /bez tytułu/ z II LO w Sopocie.

Gratulujemy laureatom, dziękujemy autorom za ciekawe chwile spędzone przy lekturze nadesłanych do Młodzieżowego Domu Kultury w Sopocie prac literackich dotykających najważniejszych dla człowieka obszarów życia.